Pages

Assalamualaikum... Selamat Datang Ke Blog Wan_Sha

Sunday, January 16, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum..
Aku mulakan blog ini dengan ucapan Selamat Tahun Baru kepada semua.Semoga tahun 2011 memberi harapan dan sinar baru bagi diriku dan semua teman-teman.Segala yang telah dilalui sebelum ini, dijadikan kenangan dan pengajaran yang tidak akan dilupakan sampai bila-bila. Aku berharap, segala kebahagian yang telah aku perolehi akan kekal selamanya. Kebahagian yang belum pernah aku rasai sebelum ini, serta kebahagian yang telah mengubah perjalanan hidupku.

Tujuan aku menghasilkan blog ini adalah sebagai tanda kasih sayangku kepada si dia yang telah muncul dalam hidupku. Segala yang telah aku lalui bersamanya selama ini dan pada masa hadapan akan ku abadikan di blog ini. Semoga semua yang telah aku lalui bersamanya menjadi Kenangan Terindah buat selama-lamanya.. Amin...

No comments:

Post a Comment